Rahip Brunson krizi sürecinde artan dolar ile piyasada gerekli-gereksiz hemen her ürün zamlandı. Ve birçok ürün orantısız bir şekilde zamlandı.

Dolar ortalama yüzde 40 seviyesinde yükselmesine rağmen, bazı ürünlerde yüzde, 100, yüzde 150 oranında zam uygulandı. Tavan yapan Dolar şimdi yüzde 35 oranında düştü ve dolardaki düşüş nedeni ile ürünlerde de düşüş başladı. Ancak bu düşüş göstermeden öteye gitmiyor. Dolar yüzde 40 artınca yüzde 150’yi bulan zamlar yapılıyor, dolar yüzde 35 düşünce ise indirimler yüzde 10’u geçmiyor.

Adın üstünde, ‘FIRSATÇILIK’ bu. Her fırsatı değerlendirmek lazım. O nedenle doların artması da düşmesi de bahane… Olan tüketiciye oluyor.

Doların artışındaki durumu fırsat bilenlere yönelik yapılan çalışmalar, şuan daha fazla devam etmesi gerekli. Çünkü doların yükselmesi birçok üreticiyi cidden zor duruma düşürür. Ama doların düşüşünden sonra indirim olmaması tam bir fırsatçılık değil mi? Valilik öncülüğünde, doların artışında fırsatçılara karşı kurumlar nasıl mücadele etti ise gelinen bu durumda, daha fazla gayret ile kurumların bu konunun üzerine gitmesi gerekli…